Leipe shit
Ik ben leip genoeg om lachend al je centen af te pakken
Lachend op agenten kwakken die me op willen pakken
plakke en zatten, we gaan een potje met ze matten
Terwijl zwervers liggen te maffen probeer ik hun stuivers te nakken
Ik rijm hard motherfucker, ik breng je dope zinnen
Zelfs leden van de KKK willen met me chillen
Was 8 jaar, doorgedraaid, totaal buiten zinnen
Zat vast voor poging tot moord op Ome Willem
11 Jaar en bracht met vuur een hond om het leven
Speelde dagelijks porte bomme was scorpio je wezen
Ik hoor eigelijk thuis in een TBS-kliniek
Rhijms met heerlijke polfferie thuis met achter met buikgriep
Laat, andere gasten altijd zitten voor mijn grap
Daarom zit Marc Dutroux jarenlang in de bak
Ik heb schijt bukken alles, ben Negativ
De moordenaar van Kennedy? Jup, was ik
Want wij brengen die leipe shit, ik zou niet fokken met ons
Nee, dat is dom
Wij brengen die leipe shit, je raakt alles wat je hebt kwijt
Wij hebben schijt
Wij brengen die leipe shit, ik zou niet fokken met ons
Nee, dat is dom
Wij brengen die leipe shit, je raakt alles wat je hebt kwijt
Want we zijn leip
Poepsex is leip, maar ik breng het nog leiper
Fock chicks want ik ben lenig, kan mezelf toch pijpen
Dus fock het daten en het regelen
Ik ben zo leip dat ik het niet nodig vind om me reet af te vegen
Dus ik heb schijt aan me gat, nog leiper dan dat?
Als ik me dan laat baffen door me kat
Stelletje lauwe debielen en fuck fietsen
Ik steel junks en verkoop ze door aan dealers
Nu weet je zeker wie d'r doper is
Want ik regel chicks van 80 dus bedenk maar wie je opa is
Dat is old-school als een malle
En is je oma dood, graaf ik haar op en begin der als nog te ballen
Dus niet fokke met die leipe kill
Want ik zal je dan zo hard nakken dat je me dan echt begrijpen wil
Zodat je dan nooit meer de straat op kan
Want we kidnappen je ass droppen je nak erbij
Want wij brengen die leipe shit, ik zou niet fokken met ons
Nee, dat is dom
Wij brengen die leipe shit, je raakt alles wat je hebt kwijt
Wij hebben schijt
Wij brengen die leipe shit, ik zou niet fokken met ons
Nee, dat is dom
Wij brengen die leipe shit, je raakt alles wat je hebt kwijt
Want we zijn leip
Coisa Louca
Eu sou doido o suficiente pra rir e te roubar a grana
Rindo dos policiais que querem me pegar na trama
Colando e chapando, vamos brincar com eles, sem pena
Enquanto os mendigos dormem, eu tento pegar a grana pequena
Eu rimo pesado, filho da puta, trago rimas doidas
Até membros da KKK querem ficar de boas comigo, sem rodadas
Tinha 8 anos, pirado, totalmente fora da linha
Fui preso por tentativa de homicídio do Tio Willem, na briga
Com 11 anos, matei um cachorro com fogo, sem dó
Brincava todo dia, era escorpião, meu jeito, só
Eu realmente deveria estar em uma clínica de TBS
Rimando com uma delícia, em casa, com dor de barriga, sem estresse
Deixando os outros de lado, sempre pra minha piada
Por isso o Marc Dutroux tá anos na jogada
Eu tô nem aí, foda-se tudo, sou Negativ
O assassino do Kennedy? Sim, fui eu, o motivo
Porque nós trazemos essa coisa louca, eu não mexeria com a gente
Não, isso é burrice
Nós trazemos essa coisa louca, você perde tudo que tem
Nós não ligamos
Nós trazemos essa coisa louca, eu não mexeria com a gente
Não, isso é burrice
Nós trazemos essa coisa louca, você perde tudo que tem
Porque nós somos doidos
Sexo com cocô é doido, mas eu trago algo mais doido
Foda-se as minas, porque eu sou flexível, me faço de jeito
Então foda-se o encontro e a organização
Eu sou tão doido que não vejo necessidade de limpar a bunda, sem preocupação
Então eu tô nem aí, mais doido que isso? Não tem como
Se eu deixar meu gato me lamber, é um trono
Um bando de idiotas mornos, e foda-se andar de bike
Eu roubo os viciados e vendo pra quem tá na briga
Agora você sabe quem é o doidão
Porque eu arrumo minas de 80, então pensa em quem é seu avô
Isso é old-school, como um maluco
E se sua avó morreu, eu desenterro e começo a me divertir, sem apuro
Então não mexe com esse doido aqui
Porque eu vou te pegar tão pesado que você vai querer entender, sim
Pra você nunca mais sair na rua
Porque a gente sequestra você e te deixa nu, sem dúvida
Porque nós trazemos essa coisa louca, eu não mexeria com a gente
Não, isso é burrice
Nós trazemos essa coisa louca, você perde tudo que tem
Nós não ligamos
Nós trazemos essa coisa louca, eu não mexeria com a gente
Não, isso é burrice
Nós trazemos essa coisa louca, você perde tudo que tem
Porque nós somos doidos